A Tipegj Online Webáruház arra törekszik, hogy kizárólag magas minőségű, kiváló termékeket forgalmazzon, megbízható gyártóktól. Ám a legjobb minőségű termékeknél is előfordulhat gyártási probléma, amit cégünk igyekszik gyorsan és szakszerűen orvosolni, hisz üzletpolitikánk elsődleges célja az elégedett vásárló.
Lábbelikre a garancia ideje minden esetben fél + másfél év, melyet áruházunk minden általa forgalmazott lábbelire vállal. A szavatosság első 6 hónapja alatt, a független szakvéleményt a Forgalmazó biztosítja, a fennmaradó 18 hónapban azonban a Vásárló a fogyasztóvédelmi szervekhez fordulhat, s jogos reklamációról szóló jegyzőkönyvvel érvényesítheti szavatossági jogát. A garanciális igény kizárólag a termékhez kapcsolódó számlával együtt érvényesíthető.
Az esetlegesen felmerülő problémát két féle képen orvosoljuk:
- Amennyiben a hiba javítható, úgy a terméket szakműhelyben megjavíttatjuk, és a lehető legrövidebb időn belül, de maximum 15 napon belül saját költségünkön visszajuttatjuk.
- Amennyiben a hiba nem javítható, úgy a hibás árut kicseréljük, vagy a vételárat visszafizetjük.
Vitás, nem egyértelműen eldönthető esetekben, illetve amikor szándékos rongálás gyanúja merül fel, a kérdéses terméket (a hatályos jogszabályoknak megfelelően) független laboratóriumi vizsgálatra küldjük, ahol szakvéleményt készítenek róla. A további ügyintézést a szakvélemény határozza meg.
A hibás terméket minden esetben a vásárlónak saját költségén kell visszajuttatni a következő címre: 8400 Ajka Szabadságtér 19. Tipegő Gyermekcipőbolt, mely kötelezettségét a 17/1999 (II.5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvény is egyértelműen szabályozza. A cipőt a dobozában, a dobozt pedig papírba becsomagolva, az eredeti számlával együtt ajánlott csomagként kérjük visszaküldeni! Utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni!
Az ehhez tartozó hatályos jogszabályokról tájékozódhat az ÁSZF 8. pontjában